@mastersthesis{fpzg:2158, author = {{Samodol, Antonia}}, title = {{Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2152, author = {{Škabić, Luka}}, title = {{Osobni brend - studija slučaja Maje Šuput}}, } @mastersthesis{fpzg:2151, author = {{Belec, Sara}}, title = {{Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea}}, } @phdthesis{fpzg:2148, author = {{Anita, Culifaj}}, title = {{Krizna komunikacija Vlade Republike Hrvatske vezane uz aferu Agrokor - studija slučaja (travanj 2017.-srpanj 2018.)}}, } @mastersthesis{fpzg:2138, author = {{Zrilić, Dario}}, title = {{Etičnost odnosa s javnošću - percepcija hrvatskih građana}}, } @mastersthesis{fpzg:2140, author = {{Vojvodić, Matija}}, title = {{Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića}}, } @mastersthesis{fpzg:1977, author = {{Krapić, Nina}}, title = {{Uloga influensera katolika u kreiranju imidža Crkve u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2057, author = {{Samodol, Ana}}, title = {{Brendiranje grada Šibenika kroz četiri tvrđave}}, } @mastersthesis{fpzg:2060, author = {{Rukavina, Ana}}, title = {{Korištenje umjetne inteligencije u odnosima s javnošću u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2058, author = {{Šarčević, Azra}}, title = {{Kraljica Elizabeta II. kao brend}}, } @mastersthesis{fpzg:2056, author = {{Vukelić, Ivana}}, title = {{Product placement u serijama američke, korejske i hrvatske produkcije}}, } @mastersthesis{fpzg:2050, author = {{Kostanjevečki, Nikol}}, title = {{Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora}}, } @mastersthesis{fpzg:2051, author = {{Radić, Magdalena}}, title = {{Upravljanje čokoladnim brendovima Kraš i Zvečevo}}, } @mastersthesis{fpzg:2028, author = {{Karačić, Ana}}, title = {{Komunikacija predsjednika Volodomira Zelenskog na društvenim mrežama za vrijeme rata u Ukrajini}}, } @mastersthesis{fpzg:2029, author = {{Kristić, Paula}}, title = {{Mobilizirajući učinak društvenih mreža u #FreeBritney pokretu}}, } @mastersthesis{fpzg:2025, author = {{Dragičević, Mihaela}}, title = {{Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2024, author = {{Bošnjaković, Terezija}}, title = {{Svekanalna komunikacija u IT industriji: Studija slučaja tvrtke Croz}}, } @mastersthesis{fpzg:2026, author = {{Honović, Petra}}, title = {{Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2027, author = {{Jukić, Zdravka}}, title = {{Uloga društvenih mreža u održavanju partnerskih odnosa na daljinu}}, } @mastersthesis{fpzg:2049, author = {{Dujmić, Tea}}, title = {{Instagram kao alat u kreiranju osobnog identiteta i brenda}}, } @mastersthesis{vojni:921, author = {{Kovačević, Tea}}, title = {{Vojna propaganda na primjeru Rusije}}, } @mastersthesis{fpzg:1940, author = {{Stojić, Alen}}, title = {{Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend}}, } @mastersthesis{fpzg:1938, author = {{Jurković, Anamaria}}, title = {{Odnosi s javnošću u sportu na primjeru Formule 1}}, } @mastersthesis{fpzg:1939, author = {{Gašpert, Lucija}}, title = {{Strategije i taktike odnosa s javnošću u poslovanju drogerija - slučaj DM Hrvatska}}, } @mastersthesis{fpzg:1910, author = {{Stipić Miočić, Marijeta}}, title = {{Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend}}, } @mastersthesis{fpzg:1921, author = {{Čmarec, Ana}}, title = {{Odnos pripadnika generacije Z prema brendovima}}, } @mastersthesis{fpzg:1920, author = {{Marčec, Lucija}}, title = {{Produkcija dokumentarnog filma "Generacije izolacije"}}, } @phdthesis{dsos:111, author = {{Mlivončić, Sanja}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U KUPNJI BEZRECEPTNIH LIJEKOVA}}, } @mastersthesis{fpzg:1896, author = {{Pinjuh, Sandra}}, title = {{Utvrđivanje identiteta Vukovarsko-srijemske županije za brendiranje kao turističke destinacije}}, } @phdthesis{unin:5483, author = {{Čulo, Ivona}}, title = {{Percepcija lifestyle novinarstva u području tema održivog razvoja društva}}, } @mastersthesis{fpzg:2137, author = {{Prpić, Iva}}, title = {{Razvoj Hrvatske udruge za odnose s javnošću od osnutka do danas}}, } @mastersthesis{fpzg:1784, author = {{Stanić, Matea}}, title = {{Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar}}, } @mastersthesis{fpzg:1782, author = {{Hunjet, Izidor}}, title = {{Mjerenje imidža i vrijednosti brenda zemlje na primjeru Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:1775, author = {{Stipčić, Bruno}}, title = {{Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju}}, } @mastersthesis{fpzg:1777, author = {{Leško, Dina}}, title = {{Mogućnosti brendiranja malih mjesta na jadranskoj obali}}, } @mastersthesis{fpzg:1786, author = {{Jelavić, Nika}}, title = {{Strateško komuniciranje Koncertne dvorane "Vatroslav Lisinski" prema mladima}}, } @mastersthesis{fpzg:1788, author = {{Petrović, Paula}}, title = {{Upravljanje osobnim brendom na primjeru Britney Spears}}, } @mastersthesis{fpzg:1789, author = {{Gubić, Dorotea}}, title = {{Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi}}, } @mastersthesis{fpzg:1783, author = {{Sliško, Gabriela}}, title = {{Veganstvo kao brend - studija slučaja celebrity vegana}}, } @mastersthesis{fpzg:1714, author = {{Tušek, Valentina}}, title = {{Brendiranje države kroz komunikaciju na službenim profilima političara: primjer Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:1715, author = {{Tomljenović, Nera}}, title = {{Kako su online platforme promijenile glazbenu industriju}}, } @mastersthesis{fpzg:1741, author = {{Bratić, Ana}}, title = {{Komunikacijska inovacija na društvenim mrežama: studija slučaja Elona Muska i Tesle}}, } @mastersthesis{fpzg:1716, author = {{Boko, Antea}}, title = {{Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane}}, } @mastersthesis{fpzg:1732, author = {{Pepelko Farszky, Izabela}}, title = {{Promocija i marketing na e-sportskim natjecanjima: Primjer video igre League of Legends}}, } @mastersthesis{fpzg:1734, author = {{Domančić, Lana}}, title = {{Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{fpzg:1711, author = {{Ćuić, Bruna}}, title = {{Upravljanje COVID-19 krizom - komparativna analiza Hrvatske, Srbije i Švedske}}, } @mastersthesis{vojni:750, author = {{Novački, Viktorija}}, title = {{Manipulativni odnosi s javnošću Sjedinjenih Američkih država prema inozemstvu nakon 2001. godine}}, } @mastersthesis{vojni:766, author = {{Španić, Stefan}}, title = {{Strategije brendiranja vojnog poziva}}, } @mastersthesis{fpzg:1648, author = {{Mandić, Doris}}, title = {{Imidž novinara i novinarske profesije u hrvatskoj javnosti}}, } @mastersthesis{fpzg:1652, author = {{Martinić, Ana}}, title = {{Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:1650, author = {{Ropret, Lucija}}, title = {{Povjerenje u utjecajnike kao izvore informacija o proizvodima i uslugama među mladima}}, } @mastersthesis{fpzg:1636, author = {{Polzer, Patricia}}, title = {{Uloga roditelja u razotkrivanju privatnosti maloljetne djece}}, } @mastersthesis{fpzg:1658, author = {{Poljanec, Dora}}, title = {{Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:1618, author = {{Skalak, Tomislav}}, title = {{Jaz u znanju i korištenje medija u pandemijskim valovima COVID-19 u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1660, author = {{Vugrinec, Helena}}, title = {{Online turistička komunikacija u doba pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske, Španjolske i Grčke}}, } @mastersthesis{fpzg:1667, author = {{Jelušić, Matea Elena}}, title = {{Upravljanje komunikacijom Formule 1 na društvenim mrežama nakon Bernieja Ecclestonea}}, } @mastersthesis{fpzg:1673, author = {{Puljić, Josipa}}, title = {{Uloga digitalnih alata u održavanju poslovne komunikacije za vrijeme koronakrize}}, } @mastersthesis{fpzg:1671, author = {{Pavičić, Vesna}}, title = {{Važnost komunikacijskih vještina veterinara u odnosu s korisnicima}}, } @phdthesis{ffzg:5812, author = {{Sedak, Kristijan}}, title = {{Povjerenje u komunikacijske kanale i izborna preferencija birača u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1846, author = {{Fumić, Maja}}, title = {{Krizni komunikacijski menadžment na primjeru zagrebačkih visokih učilišta}}, } @mastersthesis{fpzg:1563, author = {{Mezdjić, Petra}}, title = {{KRIZNA KOMUNIKACIJA STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE REPUBLIKE HRVATSKE USLIJED PANDEMIJSKE KRIZE COVID-19 NA FACEBOOKU I TWITTERU}}, } @mastersthesis{fpzg:1558, author = {{Bilandžija, Marina}}, title = {{Brendiranje sajmova knjiga na primjerima lnterlibera i Sajma knjige u lstri}}, } @mastersthesis{fpzg:1559, author = {{Gašparović, Damir}}, title = {{ULOGA JAVNE DIPLOMACIJE U KREIRANJU KONKURENTNOG IDENTITETA DRŽAVE – KRALJEVINA DANSKA}}, } @mastersthesis{fpzg:1515, author = {{Radusin, Lana}}, title = {{Analiza slučajeva rebrendiranja tvrtki na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{fpzg:1458, author = {{Kezić, Doris}}, title = {{Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći}}, } @mastersthesis{fpzg:1373, author = {{Čotić, Maša Marija}}, title = {{Komunikacija Pape Franje za vrijeme pandemije COVID-19 na Twitteru}}, } @mastersthesis{fpzg:1354, author = {{Štrbac, Anja}}, title = {{Krizno komuniciranje Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske za vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1518, author = {{Rak, Tea}}, title = {{Mogućnosti i načini brendiranja Grada Šibenika}}, } @mastersthesis{fpzg:1551, author = {{Zaninović, Marinela}}, title = {{Osoba kao brend - primjer princeze Diane}}, } @mastersthesis{fpzg:1445, author = {{Jeremić, Dora}}, title = {{Osobno brendiranje u modnoj industriji na primjeru Chiare Ferragni}}, } @mastersthesis{fpzg:1519, author = {{Salopek, Josipa}}, title = {{Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda}}, } @mastersthesis{fpzg:1379, author = {{Kurelović, Sara}}, title = {{Uloga event menadžmenta u industriji zabave na primjeru dodjele filmskih Oskara i humanitarnog bala Met Gale}}, } @mastersthesis{fpzg:1450, author = {{Jakovina, Helena}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u promicanju održivog turizma na Jadranu}}, } @mastersthesis{vojni:563, author = {{Vuković, Domagoj}}, title = {{Njemačka propaganda uoči i tijekom Drugog svjetskog rata te usporedba sa suvremenim propagandnim trendovima}}, } @mastersthesis{fpzg:1387, author = {{Biljan, Lana}}, title = {{Brendiranje Hrvatske kroz Svjetsko nogometno prvenstvo 2018. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:1391, author = {{Braer, Maria}}, title = {{Krizno komuniciranje Konzuma u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1480, author = {{Marić, Tomislav}}, title = {{Osobno brendiranje u sportu: studija slučaja Cristiana Ronalda}}, } @mastersthesis{fpzg:1406, author = {{Čuturić, Paula}}, title = {{Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića}}, } @mastersthesis{fpzg:1444, author = {{Jeličić, Ivona}}, title = {{Uloga i učinak 'hejtanja' na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:1516, author = {{Raguž, Veronika}}, title = {{Uloga prvih dama u kreiranju imidža predsjednika}}, } @mastersthesis{fpzg:1566, author = {{Žužić, Krešimira}}, title = {{SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE: KOLIJEVKA MODERNIH ODNOSA S JAVNOŠĆU}}, } @mastersthesis{fpzg:1433, author = {{Habunek, Anamaria}}, title = {{Uloga filma u promociji Dubrovnika kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1238, author = {{Žunec, Viktorija}}, title = {{Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1231, author = {{Mlinarić, Paulina}}, title = {{Brendiranje grada Vrbovca}}, } @mastersthesis{fpzg:1175, author = {{Kolec, Tihana}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje na primjeru Jadranskog naftovoda}}, } @mastersthesis{fpzg:1146, author = {{Cota, Iva}}, title = {{Komunikacija brendova visoke mode na Instagramu}}, } @mastersthesis{fpzg:1220, author = {{Ljubičić, Leona}}, title = {{Moda kao sredstvo promocije destinacija}}, } @mastersthesis{fpzg:1244, author = {{Magdić, Ivona}}, title = {{Organizacija događaja u informatičkoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:1145, author = {{Klarić, Anna}}, title = {{Uloga gastronomije u brendiranju Istre}}, } @mastersthesis{fpzg:1209, author = {{Mrgudić, Lucija}}, title = {{Brendiranje malih vinarija na poluotoku Pelješcu}}, } @mastersthesis{fpzg:1180, author = {{Gavrić, Felicia}}, title = {{Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris}}, } @mastersthesis{fpzg:1208, author = {{Periša, Hrvoje}}, title = {{Kulturno-povijesna baština kao nositelj identiteta destinacije - primjer općine Nuštar}}, } @mastersthesis{fpzg:1203, author = {{Šola Vujčić, Tena}}, title = {{Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija}}, } @mastersthesis{fpzg:1249, author = {{Lovrek, Lara}}, title = {{Identitet Međimurske županije i mogućnosti brendiranja kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{vojni:412, author = {{Smakus, Veronika}}, title = {{Društveni mediji kao alat terorističkih organizacija}}, } @mastersthesis{vojni:369, author = {{Ćatić, Kristijan}}, title = {{Ratna propaganda u Domovinskom ratu od 1991. do 1996. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:1292, author = {{Boroje, Nikoleta}}, title = {{Kreiranje brenda maslinovog ulja otoka Šipana}}, } @mastersthesis{fpzg:1281, author = {{Žužul, Nikolina}}, title = {{Parfemi Nusha i Mattan: kako stvoriti vlastiti brend?}}, } @mastersthesis{fpzg:1294, author = {{Božić, Antonio}}, title = {{Korejski val kao instrument meke moći Južne Koreje u vanjskoj politici}}, } @phdthesis{dsos:129, author = {{Dabo, Krešimir}}, title = {{KOMPARATIVNA ANALIZA KOMUNIKACIJE I ODNOSA S JAVNOŠĆU ETNOGRAFSKOG MUZEJA I ANSAMBLA LADO}}, } @mastersthesis{fpzg:1269, author = {{Ilić, Darija}}, title = {{Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda}}, } @mastersthesis{fpzg:1268, author = {{Hlača, Ana}}, title = {{Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:875, author = {{Budi, Tin}}, title = {{Analiza online komunikacije Hrvatskog rukometnog saveza}}, } @mastersthesis{fpzg:877, author = {{Obradović, Dijana}}, title = {{Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala}}, } @mastersthesis{fpzg:1017, author = {{Šegvić, Vesela}}, title = {{Specijalizirano izvještavanje na primjeru odbojke u sportskim rubrikama Večernji list i Jutarnji list za 2017. godinu}}, } @mastersthesis{fpzg:876, author = {{Škof, Mirta}}, title = {{Što generacije X, Y i Z objavljuju na društvenim mrežama: analiza sadržaja objava na Facebooku i Instagramu}}, } @mastersthesis{fpzg:972, author = {{Trbuščić, Martina}}, title = {{Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:914, author = {{Ivaniš, Ines}}, title = {{Odnosi s javnošću u luksuznom hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fpzg:908, author = {{Duljaj, Ema}}, title = {{Odnosi s javnošću zdravstvenih ustanova u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:974, author = {{Sirovica, Sara}}, title = {{Osobno brendiranje - studija slučaja Michelle Obame}}, } @mastersthesis{fpzg:971, author = {{Škarika, Štefica}}, title = {{Povjerenje studenata novinarstva i komunikologije u Facebook nakon krize s Cambridge Analyticom}}, } @mastersthesis{fpzg:913, author = {{Bosančić, Mislav}}, title = {{Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita}}, } @mastersthesis{fpzg:884, author = {{Keškić, Matea}}, title = {{Upotreba novih tehnologija u organizaciji glazbenih festivala}}, } @mastersthesis{fpzg:880, author = {{Glatki, Silvija}}, title = {{Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću}}, } @mastersthesis{fpzg:1010, author = {{Lulić, Niko}}, title = {{Kreiranje i upravljanje modnim brendovima}}, } @mastersthesis{fpzg:1073, author = {{Medak, Zrinka}}, title = {{Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije}}, } @mastersthesis{fpzg:879, author = {{Ćurić, Anja}}, title = {{Mogućnosti i načini brendiranja Nacionalnog parka Una}}, } @mastersthesis{fpzg:1076, author = {{Dorokazi, Mirela}}, title = {{Odnosi s javnošću filmskih festivala u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1014, author = {{Švraka, Senka}}, title = {{Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu}}, } @mastersthesis{fpzg:963, author = {{Vidić, Vlatka}}, title = {{Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida}}, } @mastersthesis{fpzg:1058, author = {{Nakić, Martina}}, title = {{Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:927, author = {{Pavić, Ivan}}, title = {{Karakteristike opreme novinskih priloga u izvještavanju o zdravstvu na primjeru Jutarnjeg lista, Večernjeg lista i 24sata u 2018. godini}}, } @mastersthesis{fpzg:911, author = {{Kovačević, Ivana}}, title = {{Modeli roditeljskog posredovanja u medijskom odgoju djece: iskustva i stavovi roditelja od 1. do 4. razreda osnovne škole}}, } @mastersthesis{fpzg:1009, author = {{Gilja, Patricia}}, title = {{Transformacija digitalnog oglašavanja dnevnih novina; studija slučaja: 24sata}}, } @mastersthesis{fpzg:917, author = {{Miklaužić, Jožica}}, title = {{Uloga društvenih mreža kao izvora informacija u suvremenom konceptu proizvodnje vijesti}}, } @mastersthesis{bernays:236, author = {{Negovetić, Luka}}, title = {{Upravljanje identitetom i imidžem Hrvatske kao preduvjet gospodarskog razvoja}}, } @phdthesis{dsos:56, author = {{Vukšić, Doris}}, title = {{Uloga inovativnosti u kreiranju imidža Hrvatske}}, } @phdthesis{dsos:57, author = {{Šošić, Dajana}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža kao izvora vijesti na središnji informativni program javne i komercijalnih televizija (HRT, Nova TV i RTL)}}, } @mastersthesis{fpzg:957, author = {{Levojević, Dean}}, title = {{Diskurs oglašivačke kampanje igranog filma "Deadpool"}}, } @mastersthesis{fpzg:960, author = {{Kovačić, Damira}}, title = {{Hrvatski food blogeri 2019. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:956, author = {{Boca, Ivona}}, title = {{Komunikacija na Facebooku religijskih zajednica Sufi Centre Rabbaniyya i Hillsong Church Germany}}, } @mastersthesis{fpzg:955, author = {{Dobranić, Anja}}, title = {{Narativna analiza publicističkih tekstova u 24sata o nestalima u Domovinskom ratu 2016. i 2017. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:959, author = {{Dežić, Ivana}}, title = {{Odnosi s javnošću u rukometnim klubovima u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:954, author = {{Bregović, Tamara}}, title = {{Stil pisanja kolumni Borisa Dežulovića na portalnovosti.com 2018.}}, } @mastersthesis{fpzg:958, author = {{Remenar, Denis}}, title = {{Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina}}, } @mastersthesis{fpzg:938, author = {{Pavić, Ines}}, title = {{Imidž Hrvatske u europskim online medijima 2017.}}, } @mastersthesis{fpzg:937, author = {{Flegar, Ivana}}, title = {{Medijska reprezentacija kućnih ljubimaca na portalima jutarnji.hr, vecernji.hr i 24sat.hr}}, } @mastersthesis{fpzg:939, author = {{Beštak, Ana}}, title = {{Reprezentacija djece s Downovim sindromom u medijima: longitudinalna analiza 2010.-2015.}}, } @mastersthesis{fpzg:936, author = {{Humski, Vedrana}}, title = {{Reprezentacija populizma u hrvatskim medijima: tekstualna analiza web portala vecernji.hr, novilist.hr, lupiga.com i direktno.hr}}, } @mastersthesis{fpzg:940, author = {{Zidić, Lucija}}, title = {{Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba}}, } @mastersthesis{bernays:234, author = {{Bekavac, Katarina}}, title = {{Utjecaj i moć Vatikanske diplomacije}}, } @mastersthesis{bernays:242, author = {{Todorić, Nicole}}, title = {{Uloga emocija u brendiranju}}, } @phdthesis{dsos:51, author = {{Marković, Maris}}, title = {{Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta}}, } @mastersthesis{fpzg:747, author = {{Milković, Kristian}}, title = {{Analiza sadržaja online komunikacije populističkih stranaka u Ujedinjenom Kraljevstvu, Italiji i Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:851, author = {{Rosandić, Veronika}}, title = {{Biti influenser u Hrvatskoj: samoostvarenje i profit kroz YouTube kanal}}, } @mastersthesis{fpzg:729, author = {{Ernečić, Vlatka}}, title = {{Cyberfeminizam i digitalni aktivizam: studija slučaja pokreta #Metoo}}, } @mastersthesis{fpzg:842, author = {{Ivanković, Ivona}}, title = {{Influenseri na društvenim medijima u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:693, author = {{Barešić, Dolores}}, title = {{Kako komuniciraju adolescenti: analiza komunikacijskih navika}}, } @mastersthesis{fpzg:858, author = {{Zagorac, Nikol}}, title = {{Konvergencijsko novinarstvo u Hrvatskoj: studija slučaja "24 sata"}}, } @mastersthesis{fpzg:830, author = {{Tisanić, Martin}}, title = {{Medijske navike i privlačnost streamera: studija slučaja Hrvatska}}, } @mastersthesis{fpzg:696, author = {{Mršić, Patricia}}, title = {{Usporedba online komunikacije uspješnih turističkih zajednica u Hrvatskoj: studija slučaja TZ Dubrovnika i TZ Poreča}}, } @mastersthesis{fpzg:834, author = {{Margetić, Simona}}, title = {{"Ja sam Zlatan" - Zlatan Ibrahimović kao brend}}, } @mastersthesis{fpzg:828, author = {{Jerković Bjelajac, Terezija}}, title = {{Američka predsjednička kampanja 2016. u hrvatskim dnevnim novinama}}, } @mastersthesis{fpzg:829, author = {{Pejković, Davor}}, title = {{Etičnost novinarskih sadržaja u crnoj kronici na portalima jutarnji.hr i večernji.hr}}, } @mastersthesis{fpzg:785, author = {{Kujek, Doris}}, title = {{Medijske preferencije studenata novinarstva Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu}}, } @mastersthesis{fpzg:665, author = {{Udiljak, Gabrijela}}, title = {{Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore}}, } @mastersthesis{fpzg:638, author = {{Hrvaćanin, Tim}}, title = {{Nastanak kazališne predstave "Šest likova traži autora"}}, } @mastersthesis{fpzg:700, author = {{Sedlanić, Petra}}, title = {{Osobno brendiranje vrhunskih kuhara u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:807, author = {{Kapović, Lara}}, title = {{Razvoj blogerske scene u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:687, author = {{Azapović, Ines}}, title = {{Strateško komuniciranje banaka na primjeru UniCredit i Erste banke u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:667, author = {{Vincetić, Katica}}, title = {{Imidž Bosne i Hercegovine na švicarskim, njemačkim i austrijskim internetskim portalima}}, } @mastersthesis{bernays:217, author = {{Kostić, Tatjana}}, title = {{Identitet, imidž i promocija Irske iz perspektive hrvatskih useljenika}}, } @mastersthesis{fpzg:789, author = {{Bene, Ivona}}, title = {{Brendiranje grada Jastrebarskog kao gospodarskog subjekta}}, } @mastersthesis{fpzg:839, author = {{Kovačić, Ana}}, title = {{Brendiranje grada Samobora - studija slučaja}}, } @mastersthesis{fpzg:791, author = {{Bartulić, Josip}}, title = {{Hercegovina kao turistički brend}}, } @mastersthesis{fpzg:809, author = {{Mujačić, Matej}}, title = {{Komunikacijske strategije profesionalnih košarkaških klubova: slučaj KK Cibone}}, } @mastersthesis{fpzg:792, author = {{Tomljanović, Maria}}, title = {{Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike}}, } @phdthesis{dsos:45, author = {{Gluvačević, Dejan}}, title = {{Percepcija Europske unije u Republici Hrvatskoj tijekom prve godine članstva (srpanj 2013. – srpanj 2014.)}}, } @mastersthesis{fpzg:783, author = {{Đerić, Elena}}, title = {{Sveučilišni programi razmjene studenata kao alat javne diplomacije}}, } @mastersthesis{fpzg:426, author = {{Šuka, Nemanja}}, title = {{Razvoj korporativnog identiteta kroz društveno odgovorno poslovanje - slučaj Google}}, } @mastersthesis{fpzg:455, author = {{Mamić, Petra}}, title = {{Brendiranje Sveučilišta u Mostaru na temelju percepcije studenata}}, } @mastersthesis{fpzg:574, author = {{Sušić Načeta, Sara}}, title = {{Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba}}, } @mastersthesis{fpzg:453, author = {{Ravlić, Doris}}, title = {{Istraživanje imidža Osječko-baranjske županije i mogućnost njegova razvoja}}, } @mastersthesis{fpzg:419, author = {{Crnčević, Anela}}, title = {{Online i "offline" imidž Studentskog centra u Zagrebu: sličnosti i razlike}}, } @mastersthesis{fpzg:506, author = {{Ščavničar, Ivan}}, title = {{Analiza medijskog diskursa o islamu na primjeru news portala u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:460, author = {{Cindrić, Iva}}, title = {{Brendiranje slavonsko-srijemsko-baranjskih vina - analiza pokušaja i mogućnosti}}, } @mastersthesis{fpzg:488, author = {{Herman, Iris}}, title = {{Fenomen osobnog brendiranja: studija slučaja Justina Trudeaua}}, } @mastersthesis{fpzg:413, author = {{Selihar, Bernarda}}, title = {{Javna diplomacija Kraljevine Švedske: analiza komuniciranja u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:404, author = {{Alimanović, Anita}}, title = {{Način mjerenja vrijednosti brenda države - komparativna analiza vodećih indeksa}}, } @mastersthesis{fpzg:450, author = {{Horvat, Lana}}, title = {{New York kao brend}}, } @mastersthesis{fpzg:439, author = {{Katić, Vid}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u luksuznim hotelima na primjeru Adriatic Luxury Hotels}}, } @mastersthesis{fpzg:570, author = {{Rus, Corrina}}, title = {{Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber}}, } @mastersthesis{fpzg:536, author = {{Čičak, Zorana}}, title = {{Podudarnost online imidža HRT-a s mišljenjima građana}}, } @mastersthesis{fpzg:395, author = {{Bračko, Paula}}, title = {{Elementi celebrity politike u političkoj komunikaciji Josipa Broza Tita}}, } @mastersthesis{fpzg:464, author = {{Božić, Leon}}, title = {{Homofobija i seksizam u televizijskoj seriji "Empire"}}, } @mastersthesis{fpzg:346, author = {{Drače, Inja}}, title = {{Mogućnosti i načini brendiranja otoka Mljeta}}, } @mastersthesis{fpzg:528, author = {{Bagarić, Jelena}}, title = {{Uloga sportaša u parlamentarnim izbornim kampanjama u Hrvatskoj od 2000. do 2015. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:571, author = {{Samaržija, Ana}}, title = {{Percepcija plasmana proizvoda u programima lagane zabave u srednjoškolskoj populaciji}}, } @mastersthesis{fpzg:449, author = {{Mešanović, Ernada}}, title = {{Portretiranje izbjeglica i migranata u središnjim informativnim emisijama HTV-a, Nove TV i RTL-a}}, } @mastersthesis{fpzg:448, author = {{Lakoš, Lucija}}, title = {{Prikaz izbjeglica i migranata na fotografijama u Jutarnjem listu, Večernjem listu, Globusu i Nacionalu}}, } @mastersthesis{fpzg:522, author = {{Bertek, Daria}}, title = {{Uloga naslova u tiskovinama i digitalnim medijima na primjeru Jutarnjeg lista}}, } @mastersthesis{fpzg:447, author = {{Huljev, Anamaria}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena}}, } @phdthesis{dsos:35, author = {{Borčić, Nikolina}}, title = {{Međuodnos argumentacije, konceptualnih metafora i neverbalne komunikacije u javnim nastupima njemačkih i hrvatskih političara}}, } @phdthesis{dsos:37, author = {{Stanić, Ivana}}, title = {{Uloga ravnatelja u stvaranju imidža osnovne škole na primjeru Republike Hrvatske i Republike Makedonije}}, } @phdthesis{dsos:38, author = {{Škarica, Jadranka}}, title = {{Važnost i uloga komunikacije u srednjim i velikim organizacijama tijekom procesa upravljanja promjenama}}, } @mastersthesis{fpzg:323, author = {{Orač Vuković, Martina}}, title = {{Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta}}, } @mastersthesis{fpzg:337, author = {{Čeč, Lucija}}, title = {{Neprofitni FM radio u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:332, author = {{Isailović, Pavle}}, title = {{Odnosi s javnošću u nevladinim i neprofitnim organizacijama}}, } @mastersthesis{fpzg:324, author = {{Baričević, Nela}}, title = {{Prepoznavanja važnosti koncepta zemlje podrijetla kod hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{fpzg:182, author = {{Gržetić, Annamaria}}, title = {{Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra}}, } @mastersthesis{fpzg:92, author = {{Juričević, Ana}}, title = {{Preduvjeti implementacije društveno odgovornog poslovanja u hrvatskim malim poduzećima}}, } @mastersthesis{fpzg:56, author = {{Soko, Martina}}, title = {{Izvještavanje o djeci izbjeglicama u hrvatskim dnevnim novinama 2015. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:185, author = {{Delač, Morana}}, title = {{Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta "Ponos domovine"}}, } @mastersthesis{fpzg:206, author = {{Žaja, Katarina}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:111, author = {{Starčić, Ema}}, title = {{Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru}}, } @mastersthesis{fpzg:216, author = {{Čačija, Petra}}, title = {{Populizam Živog zida: analiza retorike Ivana Vilibora Sinčića}}, } @mastersthesis{fpzg:212, author = {{Dretar, Dijana}}, title = {{Uloga djece političara u kreiranju njihove celebrity persone: studija slučaja Sashe i Malie Obame}}, } @mastersthesis{fpzg:190, author = {{Gadža, Lucija}}, title = {{Diskurzivno mapiranje društvenih problema u francuskoj kinematografiji Novog vala}}, } @mastersthesis{fpzg:116, author = {{Belošević, Ivana}}, title = {{Jezik "Valova" Virginije Wolf iz vizure pijažeovske teorije kognitivnog razvoja: Analiza verbalne gradacije struje svijesti}}, } @mastersthesis{fpzg:88, author = {{Banovec, Brigita}}, title = {{Krizno komuniciranje Hrvatskih željeznica}}, } @mastersthesis{fpzg:90, author = {{Žužak, Domagoj}}, title = {{Krizno komuniciranje u zrakoplovnoj industriji - komparativna analiza Air France i Malasyia Airlinesa}}, } @mastersthesis{fpzg:196, author = {{Grbeš, Ruža}}, title = {{Uloga društvenih medija u komunikaciji turističkih zajednica Slavonije}}, } @mastersthesis{fpzg:217, author = {{Ivčević, Anđela}}, title = {{Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:89, author = {{Vuković, Ema}}, title = {{Uloga strukovnih udruga u razvoju profesije odnosa s javnošću na primjeru Hrvatske}}, } @phdthesis{dsos:34, author = {{Lesinger, Gordana}}, title = {{Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi}}, } @mastersthesis{fpzg:165, author = {{Stipović, Jelena}}, title = {{Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:123, author = {{Pletikosa, Anja}}, title = {{Krizno komuniciranje ključnih aktera na primjeru uhićenja bivšeg premijera Ive Sanadera i gradonačelnika Zagreba Milana Bandića}}, } @mastersthesis{fpzg:95, author = {{Nikić, Petra}}, title = {{Međunarodni odnosi s javnošću i javna diplomacija na primjeru Države Izrael}}, } @mastersthesis{fpzg:121, author = {{Boghetta, Giulia}}, title = {{Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra}}, } @mastersthesis{fpzg:119, author = {{Gotovac, Tina}}, title = {{Strateški odnosi s javnošću u knjižničnom sektoru: slučaj hrvatskih narodnih knjižnica}}, } @mastersthesis{fpzg:152, author = {{Ponoš, Antonia}}, title = {{Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:160, author = {{Meglić, Mia}}, title = {{Učestalost i karakteristike cyberbullyinga kod studenata Fakulteta političkih znanosti}}, } @mastersthesis{fpzg:24, author = {{Mađer, Petra}}, title = {{Medijski spektakl u televizijskim vijestima: slučaj "braniteljskog šatora"}}, } @mastersthesis{fpzg:26, author = {{Miholić, Nina}}, title = {{Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?}}, } @phdthesis{dsos:33, author = {{Kedžo, Zdravko}}, title = {{Povjerenje u medije i krizno komuniciranje: lokalni radio u izvanrednoj situaciji}}, } @phdthesis{dsos:32, author = {{Jugo, Damir}}, title = {{Primjena reaktivnih strategija u kriznom komuniciranju hrvatskih tvrtki}}, } @misc{iztzg:239, author = {{Telišman Košuta, Neda and Čavlek, Nevenka}}, title = {{Obrazovanje djelatnika sustava Hrvatske turističke zajednice i ostalih sudionika javnog i privatnog turističkog sektora - Marketing u turističkoj industriji, Modul 1: Prodaja i distribucija}}, } @misc{iztzg:240, author = {{Telišman Košuta, Neda and Jugo, Damir and Skoko, Božo and Petrović, Mario}}, title = {{Obrazovanje djelatnika sustava Hrvatske turističke zajednice i ostalih sudionika javnog i privatnog turističkog sektora - Marketing u turističkoj industriji, Modul 2: marketinška komunikacija}}, } @misc{iztzg:241, author = {{Telišman Košuta, Neda and Čorak, Sanda and Marušić, Zrinka}}, title = {{Obrazovanje djelatnika sustava Hrvatske turističke zajednice i ostalih sudionika javnog i privatnog turističkog sektora - Marketing u turističkoj industriji, Modul 3 : upravljanje marketingom}}, } @misc{iztzg:276, author = {{Telišman Košuta, Neda and Horak, Siniša and Čorak, Sanda and Tomljenović, Renata and Marušić, Zrinka and Ivandić, Neven and Kunst, Ivo and Sever, Ivan and Klarić, Zoran and Krešić, Damir and Vrdoljak-Šalamon, Blaženka and Boranić-Živoder, Snježana and Skoko, Božo}}, title = {{Glavni plan i strategija razvoja turizma Republike Hrvatske. Izvještaj 9. Marketing koncepcija turističkog razvoja}}, } @misc{iztzg:295, author = {{Telišman Košuta, Neda and Ateljević, Irena and Skoko, Božo}}, title = {{Destinacijski brending : seminar : prezentacija. Institut za turizam, 23.-24.11.2011.}}, }