prikaz prve stranice dokumenta Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine
No public access
master's thesis
Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine

Lacković, Karlo
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Lacković, K. (2017). Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

Lacković, Karlo. "Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

Lacković, Karlo. "Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

Lacković, K. (2017). 'Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

Lacković K. Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

K. Lacković, "Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

Please login to the repository to save this object to your list.