University of Zagreb The Faculty of Political Science Department of Strategic Communication
Cite this document
Švraka, S. (2019). Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178
Švraka, Senka. "Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178
Švraka, Senka. "Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178
Švraka, S. (2019). 'Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 16 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178
Švraka S. Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2019 [cited 2024 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178
S. Švraka, "Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178