prikaz prve stranice dokumenta Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru

Starčić, Ema
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production

Cite this document

Starčić, E. (2016). Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

Starčić, Ema. "Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

Starčić, Ema. "Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

Starčić, E. (2016). 'Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

Starčić E. Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

E. Starčić, "Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

Please login to the repository to save this object to your list.