prikaz prve stranice dokumenta Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris
No public access
master's thesis
Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris

Gavrić, Felicia
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Gavrić, F. (2020). Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

Gavrić, Felicia. "Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

Gavrić, Felicia. "Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

Gavrić, F. (2020). 'Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

Gavrić F. Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2020 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

F. Gavrić, "Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

Please login to the repository to save this object to your list.