prikaz prve stranice dokumenta Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris
No public access
master's thesis
Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris

Gavrić, Felicia
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Gavrić, F. (2020). Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

Gavrić, Felicia. "Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

Gavrić, Felicia. "Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

Gavrić, F. (2020). 'Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 04 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

Gavrić F. Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2020 [cited 2020 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

F. Gavrić, "Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284

Islandora Bookmark - Please login to use this feature