University of Zagreb The Faculty of Political Science
Cite this document
Šola Vujčić, T. (2020). Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231
Šola Vujčić, Tena. "Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231
Šola Vujčić, Tena. "Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231
Šola Vujčić, T. (2020). 'Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 16 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231
Šola Vujčić T. Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2020 [cited 2024 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231
T. Šola Vujčić, "Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231