prikaz prve stranice dokumenta Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija

Šola Vujčić, Tena
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Šola Vujčić, T. (2020). Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231

Šola Vujčić, Tena. "Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231

Šola Vujčić, Tena. "Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231

Šola Vujčić, T. (2020). 'Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 25 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231

Šola Vujčić T. Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2020 [cited 2020 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231

T. Šola Vujčić, "Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:683231

Islandora Bookmark - Please login to use this feature