University of Zagreb The Faculty of Political Science Department of Journalism and Media Production
Cite this document
Boghetta, G. (2016). Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321
Boghetta, Giulia. "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321
Boghetta, Giulia. "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321
Boghetta, G. (2016). 'Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321
Boghetta G. Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321
G. Boghetta, "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321