master's thesis
Strategic city branding through tourism - the case of city of Zadar

Giulia Boghetta (2016)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production
Cite this document...

Boghetta, G. (2016). Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

Boghetta, Giulia. "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

Boghetta, Giulia. "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

Boghetta, G. (2016). 'Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 26 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

Boghetta G. Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2019 August 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

G. Boghetta, "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321