master's thesis
Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra

Boghetta, Giulia
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production

Cite this document

Boghetta, G. (2016). Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

Boghetta, Giulia. "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

Boghetta, Giulia. "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

Boghetta, G. (2016). 'Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 23 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

Boghetta G. Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2020 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

G. Boghetta, "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321

Islandora Bookmark - Please login to use this feature