master's thesis
Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama

Mekinec, Dan
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Mekinec, D. (2020). Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256

Mekinec, Dan. "Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256

Mekinec, Dan. "Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256

Mekinec, D. (2020). 'Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 04 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256

Mekinec D. Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2020 [cited 2020 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256

D. Mekinec, "Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256

Islandora Bookmark - Please login to use this feature