University of Zagreb The Faculty of Political Science
Cite this document
Salopek, J. (2021). Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561
Salopek, Josipa. "Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561
Salopek, Josipa. "Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561
Salopek, J. (2021). 'Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561
Salopek J. Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2021 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561
J. Salopek, "Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561