No public access
master's thesis
National Identity and possibilities of branding Bosnia and Herzegovina as a tourist destination

Jelena Stipović (2016)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production
Cite this document...

Stipović, J. (2016). Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064

Stipović, Jelena. "Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064

Stipović, Jelena. "Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064

Stipović, J. (2016). 'Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 26 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064

Stipović J. Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2019 August 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064

J. Stipović, "Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064