University of Zagreb The Faculty of Political Science
Cite this document
Honović, P. (2023). Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569
Honović, Petra. "Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569
Honović, Petra. "Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569
Honović, P. (2023). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 10 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569
Honović P. Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2023 [cited 2024 September 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569
P. Honović, "Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569