University of Zagreb The Faculty of Political Science
Cite this document
Preložiček, V. (2023). Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141
Preložiček, Valentin. "Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141
Preložiček, Valentin. "Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141
Preložiček, V. (2023). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141
Preložiček V. Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2023 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141
V. Preložiček, "Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141