master's thesis
Shopping malls as "media machines": mapping the transitional experience of the city

Elvis Sprečić (2016)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Cite this document...

Sprečić, E. (2016). Trgovački centri kao "medijske mašine": mapiranje tranzicijskog iskustva grada (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:755891

Sprečić, Elvis. "Trgovački centri kao "medijske mašine": mapiranje tranzicijskog iskustva grada." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:755891

Sprečić, Elvis. "Trgovački centri kao "medijske mašine": mapiranje tranzicijskog iskustva grada." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:755891

Sprečić, E. (2016). 'Trgovački centri kao "medijske mašine": mapiranje tranzicijskog iskustva grada', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 26 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:755891

Sprečić E. Trgovački centri kao "medijske mašine": mapiranje tranzicijskog iskustva grada [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2019 August 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:755891

E. Sprečić, "Trgovački centri kao "medijske mašine": mapiranje tranzicijskog iskustva grada", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:755891