University of Zagreb The Faculty of Political Science
Cite this document
Tušek, A. (2024). Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek, Antonija. "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek, Antonija. "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek, A. (2024). 'Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 27 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek A. Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2024 [cited 2024 October 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
A. Tušek, "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965