master's thesis
Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament

Tušek, Antonija
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Tušek, A. (2024). Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965

Tušek, Antonija. "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965

Tušek, Antonija. "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965

Tušek, A. (2024). 'Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 27 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965

Tušek A. Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2024 [cited 2024 October 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965

A. Tušek, "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965

Please login to the repository to save this object to your list.