prikaz prve stranice dokumenta Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca

Katić, Andrea
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production

Cite this document

Katić, A. (2017). Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506

Katić, Andrea. "Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506

Katić, Andrea. "Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506

Katić, A. (2017). 'Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 20 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506

Katić A. Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2020 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506

A. Katić, "Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506

Islandora Bookmark - Please login to use this feature