University of Zagreb The Faculty of Political Science Department of Journalism and Media Production
Cite this document
Katić, A. (2017). Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506
Katić, Andrea. "Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506
Katić, Andrea. "Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506
Katić, A. (2017). 'Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 10 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506
Katić A. Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2024 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506
A. Katić, "Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506