No public access
master's thesis
The Role of Public Relations in the Promotion of a Tourist Destination: the Case of Primošten

Anamaria Huljev (2017)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production
Cite this document...

Huljev, A. (2017). Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232

Huljev, Anamaria. "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232

Huljev, Anamaria. "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232

Huljev, A. (2017). 'Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 18 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232

Huljev A. Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2019 August 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232

A. Huljev, "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232