master's thesis
Branding a Person in the American Music Industry - the Impact of the Development of Virtual Space as a Platform for the Creation of Identity

Katja Kliman (2017)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Cite this document...

Kliman, K. (2017). Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798

Kliman, Katja. "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798

Kliman, Katja. "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798

Kliman, K. (2017). 'Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 26 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798

Kliman K. Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2019 August 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798

K. Kliman, "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798