University of Zagreb The Faculty of Political Science
Cite this document
Kliman, K. (2017). Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798
Kliman, Katja. "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798
Kliman, Katja. "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798
Kliman, K. (2017). 'Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 17 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798
Kliman K. Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2024 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798
K. Kliman, "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798