prikaz prve stranice dokumenta Usporedba online komunikacije novih muzeja i konvencionalnih muzeja grada Zagreba: analiza sadržaja na Facebooku
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Usporedba online komunikacije novih muzeja i konvencionalnih muzeja grada Zagreba: analiza sadržaja na Facebooku

Grujoski, Mirna
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production

Cite this document

Grujoski, M. (2016). Usporedba online komunikacije novih muzeja i konvencionalnih muzeja grada Zagreba: analiza sadržaja na Facebooku (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:560184

Grujoski, Mirna. "Usporedba online komunikacije novih muzeja i konvencionalnih muzeja grada Zagreba: analiza sadržaja na Facebooku." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:560184

Grujoski, Mirna. "Usporedba online komunikacije novih muzeja i konvencionalnih muzeja grada Zagreba: analiza sadržaja na Facebooku." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:560184

Grujoski, M. (2016). 'Usporedba online komunikacije novih muzeja i konvencionalnih muzeja grada Zagreba: analiza sadržaja na Facebooku', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 21 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:560184

Grujoski M. Usporedba online komunikacije novih muzeja i konvencionalnih muzeja grada Zagreba: analiza sadržaja na Facebooku [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2020 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:560184

M. Grujoski, "Usporedba online komunikacije novih muzeja i konvencionalnih muzeja grada Zagreba: analiza sadržaja na Facebooku", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:560184

Islandora Bookmark - Please login to use this feature