No public access
master's thesis
Media Digitalization: Rebranding Traditional Media into Digital - A Case Study of 24 sata

Magdalena Rendulić (2018)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Media and Communication
Cite this document...

Rendulić, M. (2018). Digitalizacija medija: rebrendiranje tradicionalnog medija u digitalni na primjeru 24 sata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:840399

Rendulić, Magdalena. "Digitalizacija medija: rebrendiranje tradicionalnog medija u digitalni na primjeru 24 sata." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:840399

Rendulić, Magdalena. "Digitalizacija medija: rebrendiranje tradicionalnog medija u digitalni na primjeru 24 sata." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:840399

Rendulić, M. (2018). 'Digitalizacija medija: rebrendiranje tradicionalnog medija u digitalni na primjeru 24 sata', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 20 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:840399

Rendulić M. Digitalizacija medija: rebrendiranje tradicionalnog medija u digitalni na primjeru 24 sata [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2018 [cited 2019 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:840399

M. Rendulić, "Digitalizacija medija: rebrendiranje tradicionalnog medija u digitalni na primjeru 24 sata", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:840399