master's thesis
The Possibilities of Branding Croatian Basketball from the Perspective of Public Relation Professionals

Ivana Bašić (2018)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Cite this document...

Bašić, I. (2018). Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182

Bašić, Ivana. "Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182

Bašić, Ivana. "Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182

Bašić, I. (2018). 'Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 20 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182

Bašić I. Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2018 [cited 2019 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182

I. Bašić, "Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182