prikaz prve stranice dokumenta Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve
No public access
master's thesis
Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve

Trojanović, Domagoj
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Strategic Communication

Cite this document

Trojanović, D. (2018). Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388

Trojanović, Domagoj. "Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388

Trojanović, Domagoj. "Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388

Trojanović, D. (2018). 'Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 03 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388

Trojanović D. Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2018 [cited 2020 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388

D. Trojanović, "Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388

Islandora Bookmark - Please login to use this feature