prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala
No public access
master's thesis
Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala

Brković, Bruno
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Media and Communication

Cite this document

Brković, B. (2019). Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

Brković, Bruno. "Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

Brković, Bruno. "Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

Brković, B. (2019). 'Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 05 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

Brković B. Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2019 [cited 2020 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

B. Brković, "Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

Islandora Bookmark - Please login to use this feature