prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala
No public access
master's thesis
Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala

Brković, Bruno (2019)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Media and Communication

Cite this document

Brković, B. (2019). Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

Brković, Bruno. "Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

Brković, Bruno. "Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

Brković, B. (2019). 'Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 02 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

Brković B. Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2019 [cited 2020 June 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

B. Brković, "Komunikacijska strategija Ivice Todorića na digitalnim platformama: analiza diskursa Todorićeva bloga i YouTube kanala", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:125533

Islandora Bookmark - Please login to use this feature