University of Zagreb The Faculty of Political Science Department of Journalism and Media Production
Cite this document
Čolaković, D. (2016). Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604
Čolaković, Dora. "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604
Čolaković, Dora. "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604
Čolaković, D. (2016). 'Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 07 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604
Čolaković D. Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2024 September 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604
D. Čolaković, "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604