master's thesis
Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj

Čolaković, Dora
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production

Cite this document

Čolaković, D. (2016). Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

Čolaković, Dora. "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

Čolaković, Dora. "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

Čolaković, D. (2016). 'Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 21 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

Čolaković D. Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2020 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

D. Čolaković, "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

Islandora Bookmark - Please login to use this feature