master's thesis
Election campaign for parliamentary elections 2015: Social networks as new sources in traditional media in Croatia

Dora Čolaković (2016)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production
Cite this document...

Čolaković, D. (2016). Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

Čolaković, Dora. "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

Čolaković, Dora. "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

Čolaković, D. (2016). 'Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 23 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

Čolaković D. Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2019 August 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604

D. Čolaković, "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604