University of Zagreb The Faculty of Political Science Department of Media and Communication
Cite this document
Gajger, L. (2019). Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990
Gajger, Lana. "Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990
Gajger, Lana. "Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990
Gajger, L. (2019). 'Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 18 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990
Gajger L. Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2019 [cited 2024 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990
L. Gajger, "Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990