master's thesis
Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije

Honović, Petra
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Honović, P. (2023). Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569

Honović, Petra. "Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569

Honović, Petra. "Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569

Honović, P. (2023). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 02 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569

Honović P. Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2023 [cited 2024 May 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569

P. Honović, "Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569

Please login to the repository to save this object to your list.