master's thesis
Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora

Kostanjevečki, Nikol
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Kostanjevečki, N. (2023). Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

Kostanjevečki, Nikol. "Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

Kostanjevečki, Nikol. "Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

Kostanjevečki, N. (2023). 'Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 21 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

Kostanjevečki N. Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2023 [cited 2024 February 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

N. Kostanjevečki, "Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

Please login to the repository to save this object to your list.