University of Zagreb The Faculty of Political Science
Cite this document
Poljanec, D. (2024). Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z (Professional thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587
Poljanec, Dora. "Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z." Professional thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587
Poljanec, Dora. "Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z." Professional thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587
Poljanec, D. (2024). 'Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z', Professional thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587
Poljanec D. Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2024 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587
D. Poljanec, "Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z", Professional thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587