prikaz prve stranice dokumenta Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta
No public access
master's thesis
Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta

Prkut, Maria
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Prkut, M. (2017). Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

Prkut, Maria. "Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

Prkut, Maria. "Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

Prkut, M. (2017). 'Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 05 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

Prkut M. Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2021 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

M. Prkut, "Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

Please login to the repository to save this object to your list.