prikaz prve stranice dokumenta Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala

Obradović, Dijana
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Obradović, D. (2019). Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

Obradović, Dijana. "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

Obradović, Dijana. "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

Obradović, D. (2019). 'Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

Obradović D. Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2019 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

D. Obradović, "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

Please login to the repository to save this object to your list.