University of Zagreb The Faculty of Political Science
Cite this document
Obradović, D. (2019). Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104
Obradović, Dijana. "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104
Obradović, Dijana. "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104
Obradović, D. (2019). 'Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104
Obradović D. Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2019 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104
D. Obradović, "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104