University of Zagreb The Faculty of Political Science Department of Media and Communication
Cite this document
Pereš, N. (2019). Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231
Pereš, Nika. "Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231
Pereš, Nika. "Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231
Pereš, N. (2019). 'Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231
Pereš N. Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231
N. Pereš, "Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231