prikaz prve stranice dokumenta Subnational Comparative Analysis of Public Policy: Belief System in Road and Rail Transport Policy in Croatia
Rad nije dostupan
diplomski rad
Subnational Comparative Analysis of Public Policy: Belief System in Road and Rail Transport Policy in Croatia

Poljak, Željko
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za javne politike, menadžment i razvoj

Citirajte ovaj rad

Poljak, Ž. (2018). Subnational Comparative Analysis of Public Policy: Belief System in Road and Rail Transport Policy in Croatia (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:210556

Poljak, Željko. "Subnational Comparative Analysis of Public Policy: Belief System in Road and Rail Transport Policy in Croatia." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:210556

Poljak, Željko. "Subnational Comparative Analysis of Public Policy: Belief System in Road and Rail Transport Policy in Croatia." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:210556

Poljak, Ž. (2018). 'Subnational Comparative Analysis of Public Policy: Belief System in Road and Rail Transport Policy in Croatia', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:210556

Poljak Ž. Subnational Comparative Analysis of Public Policy: Belief System in Road and Rail Transport Policy in Croatia [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:210556

Ž. Poljak, "Subnational Comparative Analysis of Public Policy: Belief System in Road and Rail Transport Policy in Croatia", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:210556

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.