prikaz prve stranice dokumenta Marketing za generaciju milenijaca u multimedijalnom okruženju
Rad nije dostupan
diplomski rad
Marketing za generaciju milenijaca u multimedijalnom okruženju

Crvenković, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Crvenković, K. (2019). Marketing za generaciju milenijaca u multimedijalnom okruženju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:428695

Crvenković, Kristina. "Marketing za generaciju milenijaca u multimedijalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:428695

Crvenković, Kristina. "Marketing za generaciju milenijaca u multimedijalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:428695

Crvenković, K. (2019). 'Marketing za generaciju milenijaca u multimedijalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:428695

Crvenković K. Marketing za generaciju milenijaca u multimedijalnom okruženju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:428695

K. Crvenković, "Marketing za generaciju milenijaca u multimedijalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:428695

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.