Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Nakić, M. (2019). Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:167388
Nakić, Martina. "Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:167388
Nakić, Martina. "Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:167388
Nakić, M. (2019). 'Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:167388
Nakić M. Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:167388
M. Nakić, "Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:167388