Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Ilić, D. (2020). Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:037504
Ilić, Darija. "Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:037504
Ilić, Darija. "Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:037504
Ilić, D. (2020). 'Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 14.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:037504
Ilić D. Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 14.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:037504
D. Ilić, "Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:037504