Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Ponoš, A. (2016). Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:528713
Ponoš, Antonia. "Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:528713
Ponoš, Antonia. "Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:528713
Ponoš, A. (2016). 'Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:528713
Ponoš A. Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:528713
A. Ponoš, "Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:528713