Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Blačić, J. (2022). Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446
Blačić, Josipa. "Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446
Blačić, Josipa. "Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446
Blačić, J. (2022). 'Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446
Blačić J. Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446
J. Blačić, "Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446