Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Šoštarec, E. (2022). Analiza službenih profila kozmetičkih brendova na Instagramu u 2020. godini (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:118949
Šoštarec, Ema. "Analiza službenih profila kozmetičkih brendova na Instagramu u 2020. godini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:118949
Šoštarec, Ema. "Analiza službenih profila kozmetičkih brendova na Instagramu u 2020. godini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:118949
Šoštarec, E. (2022). 'Analiza službenih profila kozmetičkih brendova na Instagramu u 2020. godini', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:118949
Šoštarec E. Analiza službenih profila kozmetičkih brendova na Instagramu u 2020. godini [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:118949
E. Šoštarec, "Analiza službenih profila kozmetičkih brendova na Instagramu u 2020. godini", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:118949