Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Stipčić, B. (2022). Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:778123
Stipčić, Bruno. "Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:778123
Stipčić, Bruno. "Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:778123
Stipčić, B. (2022). 'Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:778123
Stipčić B. Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 17.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:778123
B. Stipčić, "Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:778123