diplomski rad
Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika

Tina Grgurević (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad...

Grgurević, T. (2016). Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896

Grgurević, Tina. "Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896

Grgurević, Tina. "Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896

Grgurević, T. (2016). 'Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896

Grgurević T. Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896

T. Grgurević, "Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896