Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Grgurević, T. (2016). Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896
Grgurević, Tina. "Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896
Grgurević, Tina. "Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896
Grgurević, T. (2016). 'Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896
Grgurević T. Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896
T. Grgurević, "Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:619896