Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Delač, M. (2016). Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta "Ponos domovine" (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:481298
Delač, Morana. "Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta "Ponos domovine"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:481298
Delač, Morana. "Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta "Ponos domovine"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:481298
Delač, M. (2016). 'Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta "Ponos domovine"', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 07.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:481298
Delač M. Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta "Ponos domovine" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 07.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:481298
M. Delač, "Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta "Ponos domovine"", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:481298