Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Stipić Miočić, M. (2023). Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576
Stipić Miočić, Marijeta. "Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576
Stipić Miočić, Marijeta. "Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576
Stipić Miočić, M. (2023). 'Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 04.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576
Stipić Miočić M. Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 04.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576
M. Stipić Miočić, "Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576