Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Čehulić, A. (2016). Retorika i ideologija u televizijskom sučeljavanjima u predsjedničkoj kampanji 2014./15. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:283994
Čehulić, Antonija. "Retorika i ideologija u televizijskom sučeljavanjima u predsjedničkoj kampanji 2014./15.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:283994
Čehulić, Antonija. "Retorika i ideologija u televizijskom sučeljavanjima u predsjedničkoj kampanji 2014./15.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:283994
Čehulić, A. (2016). 'Retorika i ideologija u televizijskom sučeljavanjima u predsjedničkoj kampanji 2014./15.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 26.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:283994
Čehulić A. Retorika i ideologija u televizijskom sučeljavanjima u predsjedničkoj kampanji 2014./15. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 26.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:283994
A. Čehulić, "Retorika i ideologija u televizijskom sučeljavanjima u predsjedničkoj kampanji 2014./15.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:283994