Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Petričević, I. (2023). Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323
Petričević, Ivana. "Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323
Petričević, Ivana. "Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323
Petričević, I. (2023). 'Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323
Petričević I. Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323
I. Petričević, "Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323