Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Ivčević, A. (2016). Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912
Ivčević, Anđela. "Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912
Ivčević, Anđela. "Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912
Ivčević, A. (2016). 'Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 01.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912
Ivčević A. Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 01.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912
A. Ivčević, "Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912