diplomski rad
Uloga blerizma i Brexita na brendiranje Velike Britanije

Kadoić, Anja
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Kadoić, A. (2024). Uloga blerizma i Brexita na brendiranje Velike Britanije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:255505

Kadoić, Anja. "Uloga blerizma i Brexita na brendiranje Velike Britanije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:255505

Kadoić, Anja. "Uloga blerizma i Brexita na brendiranje Velike Britanije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:255505

Kadoić, A. (2024). 'Uloga blerizma i Brexita na brendiranje Velike Britanije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:255505

Kadoić A. Uloga blerizma i Brexita na brendiranje Velike Britanije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 23.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:255505

A. Kadoić, "Uloga blerizma i Brexita na brendiranje Velike Britanije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:255505

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.