Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Pilić, J. (2017). Medijatizacija rurbanog Zagreba: slučaj trgovačkog centra "Meridijana 16" (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546025
Pilić, Janja. "Medijatizacija rurbanog Zagreba: slučaj trgovačkog centra "Meridijana 16"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546025
Pilić, Janja. "Medijatizacija rurbanog Zagreba: slučaj trgovačkog centra "Meridijana 16"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546025
Pilić, J. (2017). 'Medijatizacija rurbanog Zagreba: slučaj trgovačkog centra "Meridijana 16"', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546025
Pilić J. Medijatizacija rurbanog Zagreba: slučaj trgovačkog centra "Meridijana 16" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546025
J. Pilić, "Medijatizacija rurbanog Zagreba: slučaj trgovačkog centra "Meridijana 16"", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546025