prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore
Rad nije dostupan
diplomski rad
Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore

Udiljak, Gabrijela
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za strateško komuniciranje

Citirajte ovaj rad

Udiljak, G. (2018). Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879391

Udiljak, Gabrijela. "Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879391

Udiljak, Gabrijela. "Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879391

Udiljak, G. (2018). 'Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 03.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879391

Udiljak G. Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 03.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879391

G. Udiljak, "Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879391

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.