Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Drašković, S. (2018). Analiza brendiranja grada Ogulina kao "Zavičaja bajke" (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:646222
Drašković, Sonja. "Analiza brendiranja grada Ogulina kao "Zavičaja bajke"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:646222
Drašković, Sonja. "Analiza brendiranja grada Ogulina kao "Zavičaja bajke"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:646222
Drašković, S. (2018). 'Analiza brendiranja grada Ogulina kao "Zavičaja bajke"', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 13.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:646222
Drašković S. Analiza brendiranja grada Ogulina kao "Zavičaja bajke" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 13.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:646222
S. Drašković, "Analiza brendiranja grada Ogulina kao "Zavičaja bajke"", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:646222