Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za medije i komunikaciju
Citirajte ovaj rad
Puljiz, M. (2018). Uloga medija u stvaranju modnih trendova (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625483
Puljiz, Mila. "Uloga medija u stvaranju modnih trendova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625483
Puljiz, Mila. "Uloga medija u stvaranju modnih trendova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625483
Puljiz, M. (2018). 'Uloga medija u stvaranju modnih trendova', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625483
Puljiz M. Uloga medija u stvaranju modnih trendova [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625483
M. Puljiz, "Uloga medija u stvaranju modnih trendova", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625483