Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za strateško komuniciranje
Citirajte ovaj rad
Vidić, V. (2019). Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745
Vidić, Vlatka. "Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745
Vidić, Vlatka. "Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745
Vidić, V. (2019). 'Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745
Vidić V. Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745
V. Vidić, "Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745